środa, 31 maja 2017

Nasze nowe DT

Witajcie :)

Dziś pragnę Wam przedstawić  nasze nowe DT,
które będzie Was inspirowało swoimi kwiatami i kwiatowymi pracami do końca listopada 2017 r.

Oto nasze niezwykle utalentowane dziewczyny <3



Hej ho! Mam na imię Karolina, w świecie internetowym Craftolina. 
Od ponad 5 lat bawię się w scrapbooking, a w międzyczasie szydełkuje misiaki dla najmłodszych.
W ręcznie robionych kwiatach zakochałam się bez pamięci 
i w każdej mojej pracy możecie znaleźć kwiaty mojego autorstwa zrobione z papieru, papieru czerpanego, 
papieru morwowego oraz tak bardzo modnego teraz foamiranu.
Mam nadzieję, że moimi pracami i kwiatami będę Was bardzo czynnie inspirować.
Zapraszam do odwiedzenia mojej strony na blogu oraz Facebooku:



Cześć, tu Ania! 
Na co dzień aktywna zawodowo, pełnoetatowa mam dwojga nastolatków.
 Analityczny umysł z artystyczną duszą. 
Odkąd pamiętam towarzyszy mi rękodzieło, druty, szydełko, maszyna do szycia nie są mi obce. 
Tworzę głównie kartki i exploding boxy, często sama wykonuję do nich kwiaty
 – mam wtedy możliwość dopasowania ich indywidualnie do każdej pracy.
Tworzenie to dla mnie frajda, ciągle uczę się czegoś nowego, ciągle mi się chce :) 
Zapraszam do mojej pracowni: 



Z wykształcenia ceramik i architekt wnętrz.
Z powodu tzw. "niespokojnych rąk" próbowałam w życiu naprawdę baaardzo wielu rzeczy:
decoupage, witraż, szycie, druty, szydełko, foamiran, malarstwo...
Kiedy widzę coś pięknego z dziedziny szeroko pojętego rękodzieła,
po prostu muszę tego spróbować:) Obecnie pochłania mnie scrapbooking, a jeszcze bardziej mixmedia,
oraz kwiaty z foamiranu po prostu uwielbiam je robić.



Mam na imię Ania i mam 34 lata. Mieszkam w Paryżu.
Robieniem kwiatów i kartek okolicznościowych zajmuje się od stosunkowo niedawna.
Zawsze staram się tworzyć w oparciu o nowa technikę
i każda praca jest dla mnie swego rodzaju wyzwaniem.
Moje prace znajdziecie na blogu:



Mam na imię Magdalena, w internecie Lena oraz Jenouvelle.
Pasjonuje się rękodziełem chyba... od zawsze.
Zaczynałam od farb z różnym ich zastosowaniem, co czynie nadal,
uwielbiam haft xxx, styl shabby chic i koronki.
Scrapbookingiem zafascynowałam się w zeszłym roku i ta miłość trwa.
Do momentu zrobienia pierwszej różyczki z foamiranu,
kwiaty istniały dla mnie wyłącznie jako żywe.
Dzisiaj są często przewodnim elementem w moich pracach.
Zauroczył mnie również papier czerpany, z którym się poznaję.
Jestem szczęśliwa, że mogę podzielić się z Wami moja pasją,
do tego w tak cudownym zespole.



Hello! I'm very glad to be part of this wonderful team.
I have been making cards for several years.
And I've always done the flowers I decorate my cards with.
I have tried all sorts of paper flowers, and I have recently made flowers of foamy.
I like handmade flowers very much.

Witacie! Cieszę się, że jestem częścią tego wspaniałego zespołu.
Od kilku lat robię kartki.
Zawsze robiłem kwiaty, którymi ozdabiałam moje kartki.
Próbowałem wszelkiego rodzaju papierowych kwiatów, a ostatnio zrobiłem kwiaty z pianki.
Lubię ręcznie robione kwiaty.



Witam serdecznie. Mam na imię Monika aka paperMona.
Od najmłodszych lat interesowałam się robótkami ręcznymi, pieczeniem, wszystkim co można było wykonać ręcznie.
Po urodzeniu drugiej córki kupiłam pierwszy kit i tak właśnie zaczęła się moja przygoda z papierem.
Uwielbiam tworzyć i obdarowywać najbliższych czymś niepowtarzalnym,
a ręcznie wykonane kwiatki są idealnym dodatkiem do każdej pracy.
Mam nadzieję że uda mi się zainspirować innych.
Zapraszam na mojego bloga http://papermona.blogspot.co.uk




I na koniec ja :)
Mam na imię Olga. W internecie można mnie odnaleźć także jako OBiels02.
Tworzę różnorodne prace scrapbookingowe i mixed-mediowe.
Nie lubię ograniczać się do jednej techniki. Uwielbiam próbować nowych rzeczy.
Ciągle się uczę i odkrywam swoje możliwości.
Mój styl nie jest ujednolicony. Jest wszechstronny.
Zdecydowanie mogę powiedzieć, że cechuje mnie miłość do kwiatów ręcznie wykonanych.
To one właśnie występują na moich pracach.
 Wykonuję je z papieru czerpanego i foamiranu.
http://exploding-box.blogspot.com/
https://pl.pinterest.com/olgabielska/
https://www.youtube.com/user/OBiels02/videos



I jeszcze nasz kreatywny zespół w całej swej okazałości <3





Przed nami wiele pięknych inspiracji i mnóstwo zabawy twórczej oraz wyzwań,
na które już dziś zapraszamy!

Pozdrawiamy serdecznie!
DT FHB


3 komentarze:

  1. Congratulations and look forward to the beautiful inspirations

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że będzie się działo... I to bardzo twórczo i kwiatowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wszystkich!!!!!!!!!!! a dla mego aniołka podwójne :)

    OdpowiedzUsuń